Selasa, 15 Mei 2012

solat hajat pelajar

assalamualaikum...
salam selasa yang ceria..(ceria ke)
rini tetibe nak taip entri sebab teringat kat 1 citer adik ni..
so sempat la edit2 cikit..

al kisah bermula pada hari jumaat di sekolah x terkemuka..
setiap jumaat, pelajar2 tahun 6 akan membaca yasin, solat dhuha n solat hajat..
ustaz da ajar cara2 nak buat perkara sunat berikot...
dengan nasihat bila solat hajat tu, mintak lah kejayaan, kesejahteraan n mintak la ape yang kite nak..

so disebabkan fahaman seorang pelajar terhadap ape yang ustaz nya perkatakan terbukti...
ini terjadi semasa die solat hajat...


ni la ape yang budak tu mintak....

hahaha.. lepas bg salam, ustaz suruh sujud n bace zikir2 pastu mintak ape saje yang nak...
pelajar A ni memang sujud n ckap ape yang die nak sampai orang sebelah pon dengar ape die nak...

3 ulasan:

pecal taruh tempe berkata...

BAHAHAHAHAH...
MUAHAHAHAHHA...
gile kentang lawak...
ni fikri ke?
hahah..
tak habis salam dah sebut benda lain...
batal dik...
haih.. dah lame tak dgr kisah lawak fikri..

RED STRYDER berkata...

hahahaha tu la.. iza dengar citer die pon gelak guling tanah.. x bleh blah mintak duit...duit...duit

Amirul Verdasco Nadzri berkata...

adoidoidoi..
mujur aja minta uang..
kalo mintak awek2...lg parah..
pepun, budak2 ati dorang suci lg..
aku dajah 6 dulu, asal solat hajat, mintak 5A.. alhamdulillah..
xde pikir pn duit.