Jumaat, 25 April 2014

budak JPA

aku budak JPA????
kenapa dengan title tu?
ko ingat aku takyah usaha lagi ke?
da dapat JPA tu boleh enjoy2 je?
cmtu ke ko nak aku buat?

ko ingat aku senang2 je dapat macam tu?
pastu ko nampak aq dari side senang aku..
jatuh aku ade kau tolong?
ade ko nampak semua tu?
mesti ko ko n ko ni tengok je kan..
takde pun yang hulurkan tangan nak tolong aku...kan..

aku lain..
aku tak kaya macam ko...
aku takde harta macam ko..
ko tak paham..
takkan ko nak aq sampai mogok, baru ko paham?

biar la aku study,
ko takyah la cakap study test macam da nak final..
lagipon aq ni bukan rajin sangat,
masa aq study tu la aku nak fokus,
tu pon ko cakap aq skema kan..

ko sibok je kan nak suruh aku abehkan duit JPA aku tu..
bila aku simpan ko ckap aq ni kedekut..
biar la...
jangan kacau aku..
ko teruskan kehidupan dengan cara kau,
aku dengan cara aku..
kau jaga je harta ko yang banyak tu..

biar la aku belajar bersyukur dengan nikmat yang Allah da bagi aku ni.
aku kena hargai setiap ape yang aku ade ni..
aku kena hargai penat lelah aku jugak..


ko.. main jauh2.

Tiada ulasan: